Instanéző #23

Nem is tudom, hol kezdjem. Magyarázkodjak, amiért a képek nagy részén Liza van? Vagy azért kellene elnézést kérnem, mert az Instagram fiókom alakult át baba oldallá? Ígérjem meg, hogy igyekezni fogok ha ezeken a képeken nem is csökkenteni, de akkor az egyebek számát növelni? Vagy csak írjam le, milyen boldog vagyok, amiért itt van velünk ez a kis csoda és úgyis megértitek majd? Nem tudom. Magyarázkodni nem fogok, boldognak boldog vagyok, ezt azt hiszem, megértitek, én meg megígérem, hogy igyekezni fogok másról is posztolni, mint a kiscsaj. Jó így? :)





Ahogy mindig, most is a kajás képekkel kezdem a hónap bemutatását. December lévén volt itt bejgli (életem elsője), mézeskalácsok és szilveszter esti virslis falatka is. A csokinyuszi pedig csomagolása szerint Télapó volt, szóval itt sem én hibáztam, sokkal inkább a Tibi-gyár. :D





Téli és karácsonyi képek is készültek, bár jóval kevesebb, mint a korábbi években. A Meki koffeinmentes mézeskali ízű kávéja isteni, az idei (öhm, tavalyi) poharak pedig az eddigi legcukibbak. Ha nem is tartott sokáig, egy kicsit élvezhettük a havas táj látványát. Az ajándékcsomagolás az eddigi legizgibb volt, hiszen Elizabetnek is készült néhány csomag. Igen, képes voltam becsomagolni, hogy pár nappal később kicsomagoljam. :D A fánkról idén nem töltöttem fel képet, de egy kis részletet megmutattam. Nem lett amúgy csúnya, de mivel egy két hetes babának készült, kicsit több rajta a fény és a dísz is, mint ami szerintem ízléses lenne. A célt elértük vele, Liza élvezettel nézegeti a sok színt és csillogást, de nem egy dizájnos, mutogatható darab. :) Majd jövőre. :) A kórházi karácsonyfa ezzel szemben egész csinos lett, erről egy videót mutattam nektek.





A hónap elején, pontosabban 8-áig még pocakkal teltek a napjaim, amiről 1-2 kép még felkerült Instagramra. Nem gondoltam, hogy betöltjük a 40 hetet, arra meg végképp nem számítottam, hogy 6 nappal tovább fog bent lakni a hasamban a leányzó, mint a kiírt dátum, mégis így alakult. Az utolsó napokat a napi NST-re mászkálással, majd a befektetéssel annyira nem élveztem, de maga a terhesség még 40+5-ön sem volt terhes, a 6. nap is csak a vajúdás miatt vált nehézzé. Bár a császárnak nem örülök, főleg a következő gyerkőcök fényében nem, de szívem szerint már most újra babát várnék, annyira szerettem ezt az időszakot.





December 8-án, 8 óra 10 perckor végre megszületett Elizabet. Innentől kicsit elborult az Instám (vagy inkább az agyam), így temérdek babás tartalmat osztottam meg veletek. Az első pár képet még a kórházban készítettem. Az egészalakos, ágyon bámészkodós azóta is az egyik kedvenc fotóm Lizáról. :) hazatérésünkkor kaptunk egy üdvözletet a település önkormányzatától és a helyi újságban is hírt adtak a kiscsaj érkezéséről. :)




Ahogy hazajöttünk a kórházból, elindult az ismerkedés és a 3 fős, gyermekes családdá válás folyamata. Imádom azokat a pillanatokat, amikor hárman vagyunk együtt, valamelyikőnk kezében a babával és nézzük őt, gyönyörködünk. Oké, ez így borzasztó nyálas, de tényleg ez van. :D A karácsonyi dekorációt kihasználva készítettünk pár közös, hármas képet, szerintem egész jók lettek. :)





Ahogy növekszik a kisasszony, egyre jobb képek készülnek róla. Nagyon tud már bámészkodni, álmában hatalmasakat mosolyog (azóta már ébren is kezdeget), és persze oltári hisztiket is képes csapni, ha épp nem úgy történik valami, ahogy ő szeretné. Magyarul ha nem sikerül ébredés után 1 másodperccel mellre tenni, mert mondjuk előtte pelenkát kellene cserélni, ne adj' Isten, fürdés van. :D  Teljesen szürreális már most visszanézni, milyen apró volt pár héttel ezelőtt, és hogy mennyit aludt, mostanában sokkal éberebb és husisabb. :) A kórházin kívül a másik kedvenc képem a büfiztetés közben könyökölős, amit kb minden ilyen alkalommal el lehetne készíteni, mert legtöbbször így támaszkodik meg az ember vállán. Imádom! :D






Szokás szerint most is készült néhány, kategóriába nem sorolható kép. Karácsony előtt megkaptam az idei ajándékomat, egy Iphone SE személyében. Bár nagy baja nem volt az eddigi, 4S-emnek sem, de már nagyon elavult volt az újabb oprendszerhez képest, és néha a hívásokat sem fogadta, illetve indította el időben, ami sem mindenórás kismamaként, sem frissen műtve, egyedül a babával nem túl szerencsés, szóval váltani kellett. Az utcán sétálva megint találtam egy ablakból bámészkodó cicát, kaptunk egy hatalmas csomag babacuccot egyikőtöktől (ezer hála érte), és egy kis Oriflame tesztelnivaló is érkezett. Végül összesítettem 2017 legtöbb lájkot kapott képeit, és büszkén konstatáltam, hogy Liza bizony a ti köreitekben is népszerű, hiszen mind a 9 képen ő szerepelt. :)





Ha még nem követtek Instán, IDE kattintva találjátok meg a fiókomat.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)