Instanéző #21

Az októberi hónap kicsit kevésbé volt mozgalmas, mint az eddigiek. Kicsit én is elkezdtem belassulni, illetve itthon sem volt minden rendben, mindig volt valami, amin lehetett izgulni és sokszor nem volt kedvem képeket készíteni illetve posztolni. Ettől függetlenül, készült azért bőven fotó, és tök jó visszanézni őket már most. Nézzük is!





Ahogy elkészültünk a babaszobával, a fészekrakásom átigazolt a konyhába. A férjem meg is jegyezte pár hete, hogy nagyon rámjött a sütési mánia, és igaza is van. Rengeteg új és régi receptet is előveszek, és imádok mostanában sütni. Több lisztet fogyasztok el, mint valaha, imádok mindenféle tésztát készíteni. Persze megenni is, de sokszor az elkészítés öröme fontosabb. A hónapban sütöttem pizzás csigát, kenyérlángost és kenyeret is, a szokásos kaják mellett. Kis túlzással: szinte mindig volt házi készítésű reggelink, hol édes, hol sós dolog.




Édes dolgokat is szívesen készítettem, illetve fogyasztottam. Ideért egy Ebay-rendelésem, amit évek óta terveztem. 10 különböző japán KitKat-et kóstoltunk meg. Volt köztük finom és szerintem ehetetlen is, de a legcukibb a nyuszis mintájú, húsvéti limitált darab volt. :) Sokszor sütöttem palacsintát, ettünk fánkot, készítettem banánkenyeret és a blog szülinapjára egy gyümölcstortát is összedobtam. És ahogy ránézek a képre, kb mindet végigenném most. :D




Nagyon szeretem az őszi táj látványát, legyen szó a naplementékről, a levelekről vagy a felhősebb időjárásos egekről... Jó pár fotót készítettem ebben a témában is.






Ahogy egyre kerekebb, egyre inkább szeretem a pocakomat. El sem tudom képzelni, milyen lesz nélküle, pedig szokni kéne a gondolatot, mert 2-3 hét múlva ki fog ürülni ez a lakóhely. :) Imádom a mozgásokat is nézni és érezni, Liza pedig ebben partner is, mert nemhogy kevesebbet, éppen inkább többet mozog így a vége felé. Szerencsére sem a bordáimat, sem a szerveimet nem találta még meg, egyedül a hólyagomat fejelgeti néha csuklás közben, de egyébként csak a bőrömet feszegeti, hol jobban, hol kevésbé. 









Neki is készítettem 1-2 DIY dolgot, illetve magunknak is, már karácsonyra készülődve. Liza ajtaján szerepelni fog a neve és egy cuki nyuszi is, ezt dekorgumiból vágtam ki. A zenélő forgót is befejeztem, nekem nagyon tetszik a végeredmény. Az ünnepre hangolódva eszkábáltam egy hatalmas hóembert, aki azóta már beköltözött a nappaliba és minden nap megmosolyogtat minket. :)





Beauty témában is készült némi tartalom. 2 nyereményjáték is zajlott a hónapban, részt vettem egy darabig az utolsó manikűrvadászatomon, és szívesen mutattam meg az aktuális sminkjeimet is. Megvettem a Douglas adventi naptárát, amit azóta sem bánok, mert bár nem volt olcsó, ár-érték arányban szerintem idén ez a legjobb. 





Végül még egy kis babás tartalom. A hónap elején végre tudott biztosat mondani az orvos Liza nemét illetően, mert bár én bőszen hívom a választott lánynéven őt, eddig csak 85%-ban lehettünk biztosak abban, hogy kislány lesz. Októberben ez 99-re nőtt, így azonnal vettünk is neki egy cuki, rózsaszín rucit. Egy unalmasabb napomon összemostam a férjem és az én babakori képeinket, meglesni picit, mire kire számíthatunk. Szerintem nagyon cuki lett a végeredmény. :) A hónap végén kimostam az összes ruhát, takarót, lepedőt, törcsit és minden babaholmit, így novemberben, az utolsó hetekben ezzel már nem kell foglalkoznom. :)




Nagyon kíváncsi leszek a következő, november havi összefoglalóra, mert ha a megérzéseim nem csalnak, a hónap vége felé már láthatjátok a kiscsajt. :)


Ha még nem követtek Instán, IDE kattintva megtehetitek.



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)