Bonprix szerzeményeim 2017. ősz



Nagy örömömre, ismét kaptam lehetőséget a Bonprix webáruháztól egy kis garázdálkodásra az oldalukon. Tök jó belegondolni, hogy gyakorlatilag a legutóbbi ilyen alkalommal jelentettem be nektek Liza érkezését hiszen azonnal a csacsogós, mesélős videó után következett az, amiben már kismamaruhákat mutogattam. Most pedig itt vagyok a 37. hétben, bármikor szülhetek, és megint egy ilyen videót készítettem nektek. :) Közben is elég sok mindent rendeltem tőlük, gyakorlatilag minden kismamaruhám az oldalról van és Liza is kapott ezt-azt, szóval tökéletesen végigkísérte az áruház a babavárásomat.


Ezúttal kevesebb ruha került a kosaramba, mint az eddigi 2 rendelős alkalomkor, mert erre a maradék pár hétre feleslegesnek éreztem volna magamnak ruhát venni, szülés után pedig nem tudom, milyen méretekkel fogok rendelkezni, szóval magamnak csak egy ruhát választottam. Ez egy szoptatós pizsama, ami a kórházi napokban nagyon jól fog jönni, hiszen abszolút nem érezném kényelmesen magam hálóingben. Egyéb kismama fehérneműket ITT találtok az oldalon.


Egyetlen ruhadarab csúszott még a kosaramba, ez pedig a férjemnek egy pulcsi. Tavaly is kapott egyet, azt is nagyon szereti, így nem is volt kérdés, hogy ezúttal is meglepem eggyel. A választott darab kifejezetten kényelmes, jó anyagból van, nem is túl vastag, de nem is vékony. Tökéletes minőségű és nagyon jól is áll Ciccnek. A többi férfi pulóvert és kardigánt ITT találjátok.


Végül 3 dekorációt is választottam, mindhármat a karácsonyra készülődve. Mivel a december nekünk idén sokkal inkább a kislányunk körül fog forogni, idén extrán korán elkezdtem készülődni az ünnepre, hogy véletlenül se legyen kevésbé varázslatos, mint szokott. Az oldalon szebbnél szebb dekorációkat találni, IDE kattintva végignézhetitek őket. Én egy világító gömbsort választottam, amit rendkívüli módon feldobnak a hópihe alakú kivágások. Elemes és tökéletesen működik, nagyon örülök neki. A második dekoráció egy kis manó-szett. Imádom ezeket a kis lökött figurákat, ezek pedig kifejezetten jó minőségűek. Végül egy adventi naptárt is rendeltem, ez idén még maximum dekorációként fog szolgálni, jövőre azonban már Liza fog kapni benne minden nap egy kis apróságot. Szerintem nagyon cuki kis naptár, ami bár lehetne jobb minőségű, de pár évig még mindenképp bírni fogja a gyűrődést.


A termékeket élesben az alábbi videóban nézhetitek meg:





Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)