Kiköltözés, baba, szrelem - vlog 2017 nyár #1


Bár előre felvettem és időzítettem augusztus közepéig a videókat, így heti egy mindenképp lesz, arra gondoltam, vlogolni fogok addig, amíg nem tudok itt is kialakítani egy normális videózós helyet. Ötletem már van, hogy hol lesz ez megoldva, de ez még sok idő, nekem pedig hiányzik a kamerába dumálás, szóval így lesznek aktuális videók is. :)  Az első részben a kiköltözést, összepakolást láthatjátok, illetve azt, ahogyan búcsút vettünk Váctól. Közel vagyunk, 10 perc alatt eljutunk a kedvenc helyeinkre, de mégiscsak más szerepel a lakcímkártyánkon, szóval kellett egy kis búcsú. :)




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)