Instanéző #16



Áprilisban valahogy visszaszorult az őrült insta-mániám. Volt kép most is bőven, de nem annyi, mint az előző 2, nagyon intenzív hónapban. A hónap eleji meleg kicsit megviselt, aztán a lehűlés nagyon jól esett, de sajnos nem tartott túl sokáig, szóval az utóbbi pár napban megint nem vagyok a toppon. Még ez a túlélhető kategória számomra is, de nagyon remélem, hogy megússzuk a nyarat 40 fokok nélkül, mert beledöglök. No de nem nyafogok előre, meg amúgy sem lehet mit csinálni sajnos az időjárással, lássuk inkább az elmúlt pár hét képeit. :)


Viszonylag sok kajafotót töltöttem fel a hónapban, amik közt rengeteg sós étel is szerepelt. Sütöttem kiflit, lángost, és húsos pitét, a húsvéti reggelink része volt a saját kalácsom, illetve hogy ezt a sok szénhidrátot elnyomjuk, ettünk sok salit is. Utóbbiból csak egyet mutattam, mert többnyire ugyanolyat készítünk. 





Beauty téren is aktívkodtam kicsit, bár kevesebbet, mint szoktam. Megint sikerült rátalálnom egy csodás Essence palettára, illetve ideért Kínából egy szivárványos highlighter csoda is. Voltak holo ajkaim, és zöld szemeim, szerveztem egy Manikűrvadász fordulót és ecsetet is mostam. A Galmour-napok vásárlásait a videó előtt egy képen is megmutattam, illetve sikerült lecsapnom egy LF és egy DM dobozra is. Azóta amúgy még egyre, ezt a közeljövőben meg is fogom mutatni videóban. :)






Elvarázsoltak a virágzó fák és bokrok idén is, ahogy minden évben, így róluk is kikerült néhány kép. Talán az egyik legérdekesebb képem a Tesco parkolóban teljesen random lőtt megvilágított fa. Nem is gondoltam, hogy ilyen jól fog kinézni, csak reménykedtem benne, hogy egyáltalán látszik majd valami a telefon kamerájában. 







Édes kajákból sem volt hiány a hónapban. Cicc névnapjára megpróbálkoztam a puncsos mignon készítésével, ami nagyjából sikerült is, de nem tartozott a kedvenc elfoglaltságaim közé a süti bevonása. Készítettem egy málnás pohárdesszertet is, az isteni lett és gyors is volt. Sütöttem húsvétra kalácsot, egyből kettőt ráadásul, mert anyukámékhoz is vittünk egyet, ettünk fagyit, rengeteg epret, Bagoly Berti drazsét és egy mekis sajttorta is becsúszott. Nyami. :D Ja, és ha nem próbáltátok még a tejberizst eperrel, azonnal kóstoljátok meg! :)






Tulipánok. Erről nincs mit mondani. :)




Néhány szelfi is készült, ezúttal nagyrészt smink-bemutatás miatt. Szerettem a hónapban játszani a színekkel és a palettákkal, és időm is volt rá általában, úgyhogy szép kis tavaszi sminkeket készítettem.





Szokás szerint készítettem néhány random természetfotót is. Ideszokott egy galamb az ablakba, amit valamelyik nap sikerült megörökítenem, láttunk egy hőlégballont a naplementében, illetve a váci főtér virágai mellett sem tudtam elmenni szó - akarom mondani fénykép - nélkül. :D 




Végül, szokás szerint, néhány besorolhatatlan kép: megérkezett az extracuki menta színű pompon a táskámra, ami a pink fertőtlenítővel iszonyú jó kombót alkot. A hajam még mindig nem csípi a szárítást, a játszótéri ping-pong asztalt pedig senki sem takarítja. Azért működik szerencsére. :D A húsvétra vásárolt ajtódíszünk egy tündéri nyuszi volt, aki fehércsoki-csibét tojt mindkettőnknek. :D A piros mani pedig majdnem 2 hetet kihúzott hibátlanul a körmeimen. 




Ha még nem követtek Instán, IDE kattintva megtehetitek!

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)