Manikűrvadász 32. forduló - SORREND





Tegnap éjjel letelt a Manikűrvadász 32. fordulójának jelentkezési határideje. Ugyanúgy izgultam szervezőként, mint simán jelentkezőként, hiszen így sem álltam neki sorsolgatni korábban, minden jelentkező nélkül, illetve semmiképp sem szerettem volna csalni és magamnak választani vadászandó területet. Az izgalmam tehát ugyanakkora a sorrenddel kapcsolatban, mint nektek, sőt… külön izgi dolog volt várni a jelentkezéseket és drukkolni, hogy legyünk minél többen. Sajnos, ahogy az utóbbi hónapok során is megfigyelhető volt, egyre fogyunk, de azért a kemény mag jelen van most is. 😊

 

Egyébként volt, akivel beszélgettem erről és teljesen érthető magyarázattal szolgált az eltűnésével kapcsolatban: sosem kapott visszajelzést attól, akitől vadászott. Én sem írtam eddig minden alkalommal a nálam garázdálkodóknak, de ezután biztosan oda fogok figyelni erre, és szerintem mindenkinek oda kellene, mert ilyen apróságokon is múlhat, hogy valaki kellemes, vagy rossz szájízzel gondol a dologra. Próbáljunk odafigyelni a többiek érzéseire, hátha feltámad sokakban újra az alkotási kedv!


No nem okoskodok tovább, inkább megmutatom a sorrendet, amit egyébként a random.org segítségével állítottam fel. A sorban mindenki az utána következőtől vadászik, az utolsó pedig az elsőtől. A *** után a 30 manikűr nélküliek vannak, nekik/nektek a nevetek mellett lesz a kijelölt párotok.




***



A következők mindenképpen legyenek benne a bejegyzésben:

  1. Kép az elkészített manikűrről.
  2. Kép az eredeti manikűrről.
  3. Az eredeti manikűrhöz tartozó bejegyzés linkje.
  4. Annak a bloggernek a neve, akitől vadásztatok.


A posztolás időpontja: 2017. május 1. hétfő, 18:00


A kód, amit a bejegyzés HTML részébe kell illesztenetek:


<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="https://www.inlinkz.com/cs.php?id=709619&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->


VAGY


<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript" src="https://www.inlinkz.com/cs.php?id=709619"></script>

<!-- end InLinkz script -->


A kódok használatáról pár hónapja (éve :D ) írtam egy bejegyzést, részletesen, screen shotokkal bemutatva, ezt  ITT érhetitek el, ha segítségre lenne szükségetek ezzel kapcsolatban.



Remélem, mindenki elégedett a párjával és sok szép mani születik ezúttal is! Május elsején találkozunk! 😊

Örökkékékazég

3 megjegyzés:

  1. Pótlom a bejegyzésig a bloglétet, addig is örülök, h így résztvehetek, és nagyon örülök Zsebboszinak. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, totál elfelejtettem válaszolni a kommentedre, ne haragudj! Örülök, hogy adott a Manikűrvadász egy kis löketet a blog újraindításához, meg annak is, hogy Zsebboszinak is örülsz. :) Én is nagyon megörültem, ahogy ránéztem a random listára, szintén nála garázdálkodok. :)

      Törlés
    2. Nekem fejtörést okozott első körben, szóval nagyon kíváncsi leszek, te mit választottál. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)