Manikűrvadász 31. forduló - ősziből tavaszit



Szeretem a Manikűrvadász különkiadásait, de nagyon vártam már, hogy legyen egy "normális" forduló, ami végre elérkezett. A sorrend kihirdetése után izgatottan vetettem bele magam a kapott blogba, amely ezúttal Dorcy birodalma lett. Rengeteg csinos manikűrt találtam itt, ráadásul nagy mázlimra Dorcy körömhossza nem tér el annyira az enyémtől (normális esetben). Normális esetben, igen, ugyanis éppen a manikűr elkészítése előtti héten sikerült úgy betörnöm az egyik körmömet, hogy csoda, hogy egyáltalán ki tudtam festeni. Ez az átka az erős körmöknek, mert ha törik, akkor ez valóban TÖRIK, ami igazán fájdalmas és kellemetlen tud lenni. Anno, mikor vékonyabb volt a körmöm, rétegekben vált le, így sosem fájt, max csúnya volt. Na de befejezem a nyafogást, csak gondoltam, jelzem, hogy ha rajtam múlik, nem ilyen csutka körmökön készítem el a manit, de sajnos ezúttal nem rajtam állt a dolog.


Az eredeti manit IDE kattintva nézhetitek meg alaposabban.


Sok szép manival találkoztam a blogon, ám az első, ami igazán megfogott, az egy LFP! fordulós, őszi manikűr volt. Nem is bonyolult, egy sima fehér alapra kerültek színes vizes matricák, de valahogy annyira jó hangulata lett az egésznek, hogy rögtön tudtam, hogy ezt fogom tavasziasítani.




Rimmel Nail Nurse alap után jött a szintén Rimmel, 60 sec kollekciós fehér szín, majd az Astor gyorsszárító fedőlakkjával rögzítettem az eddigi rétegeket.




Végül kibányásztam a matricás+vizes matricás dobozomból egy csomó féle színű és méretű, de hasonló stílusú virágos ívemet és ragasztgatni kezdtem. Semmi koncepció nem volt, csak a színeket szerettem volna szépen szétszórni, viszont így komponálatlanul is csinos lett szerintem.




Persze sokkal szebb lenne normális hosszúságú körmökön, de most ez van. :/

A többiek munkáját is nézzétek meg:


Örökkékékazég

7 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon cuki lett! Igazán ügyesen oldottad meg hogy az ősziből tavaszi legyen, imádom a kis virágok színét :) Nagyon tetszik az újraalkotásod! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon hangulatos volt a tiéd, nem volt nehéz dolgom. :)

      Törlés
  2. Nagyon aranyos, vidám manikűr lett ^^ Kicsit hippis hangulatú :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, én a hippikre nem asszociáltam volna, de most hogy így felhoztad, valóban szívesen viselném egy Hair előadás szereplőjeként is. :D

      Törlés
  3. nekem is épp most tört le, és én is szeretem ha hosszabb, megértem a fájdalmadat minden szinten :) de a mani csinos lett így is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz ez, főleg megtalálni a jó hosszt, mert egy bizonyos méret engem már nagyon tud zavarni a hétköznapokban. Főleg jobb kézen, gondoltam is már rá, hogy azt levágom, a balt meg hagyom nőni, csak az meg olyan béna, ha az egyik kezem használható, a másik meg szép. :D

      Ez a mani azért is tetszett meg, mert nem igényel különösebben hosszú karmokat, így egész élvezhető lett így is a végeredmény. :)

      Törlés
  4. Nagyon aranyos kis tavaszi mani lett! *.*

    VálaszTörlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)