A második szülinap



Ahogy arról már tegnap értesülhettetek, 2. születésnapját ünnepli az Örökkékékazég blog. Csak így simán Örökkékékazég, mert bár imádom a nevet, amit választottam, roppant hosszú, így az utóbbi időben csak így emlegetem. Sokszor ti is, szóval azt hiszem, ez nektek is tetszik. Az első blogszülinapra egy Bridget-Jones féle statisztikát készítettem, és bár sok dolgot tudnék írni most erről a 2 eltelt évről, úgy döntöttem, maradok a jól bevált formulánál. Jöjjenek tehát a számok, amiket egyébként is imádok. Tudom, fura vagyok. Ez van. :D



2 év.
731 nap. hello szökőév
391 bejegyzés. 
178 videó.
3 design-váltás.
16 nagy nyereményjáték.
Rengeteg apró nyereményjáték.
940 feliratkozó Youtube-on.
116.215 megtekintés Youtube-on.
1211 követés Instagram-on.
586 követés Facebook-on.
107 felirakozó Google+-on.
104.211 oldalmegjelenítés.
Sok troll.
Annál sokkal sokkal több kedves komment és privát levél.
3 új barát.
Sok kedves ismerős.
Néhány nem kedves ismerős. De velük nem foglalkozunk. :)

És a legfontosabb mind közül: TE! Te, kedves olvasóm, aki egy ilyen haszontalan, ám számomra sokat jelentő posztra is rákattintottál és végig olvastad. Köszönöm neked, hogy velem vagy, és remélem, a jövőben is itt leszel.

A rengeteg támogatást és kedvelést, feliratkozást, kommentet megköszönve tegnap indítottam útjára egy számomra nagyszabású nyereményjátékot, amiről IDE kattintva tudhattok meg minden szükséges információt. :)


Még egyszer köszönöm, hogy vagytok nekem, és ígérem, ha rajtam múlik: Jövőre, Veletek, Ugyanitt találkozunk! :)



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)