Pixibag 2016. szeptember


Örökkékékazég

8 megjegyzés:

  1. Őszintén? Nem is tudom átvegyem-e a dobozt

    VálaszTörlés
  2. Mitől függ,hogy hány darab Dove termék van benne? Első PIXI-m, és nekem csak a sampon és a balzsam volt benne. :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy a videóban is elmondtam, a kézkrémet csak a prémium tagok kapták. :)

      Törlés
    2. Plusz mi elvileg az egyik márkától más felhasználási területre való terméket kaptunk, mint a nem prémium tagok (legalábbis az egyik emailben ezt írták). Szóval kellene lennie még egy különbségnek, vajon melyik lehet az, a Nivea?

      Törlés
    3. Szerintem a Jimjams, mintha mások képein más fajta tubust láttam volna. :)

      Törlés
    4. Tényleg, az övék egy kézkrém, ahogy elnézem.

      Törlés
  3. Ezeket a micellás kendőket én is ki akartam már próbálni, de ahogy felbontottam, nagyon alkoholos szaga volt - és igen, ott figyel az INCI 2. helyén az alkohol... :( Szóval ez nem lesz újravevős.

    VálaszTörlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)