Manikűrvadász 27. forduló

Elképesztő, hogy megint eltelt egy csomó idő az utolsó vadászat óta, pedig mintha tegnap lett volna. :) Hihetetlen örömmel várom mindig a párok kisorsolását, majd az alkotásokat is imádom végignézni, különös tekintettel a rólam vadászó lányokét. Ezúttal Mannát kaptam páromul, így gyakorlatilag azonnal belevetettem magam a blogjába és a manikűrjei közé. A blog viszonylag ismeretlen volt, de a manikűrök nem, ugyanis Instagramon elég régóta követem már Mannát.




Az eredeti maniról szóló blogbejegyzést ITT érhetitek el.

Nem szépítek: iszonyú nehéz volt kiválasztani a manit, mert egyrészt Manna hatalmas karmokkal rendelkezik, míg én éppen a festés előtt vágtam le az enyémeket, másrészt pedig teljesen más a stílusunk. Legalább 200 manikűrt végignéztem és egyiket sem éreztem magaménak. Tetszett minden a képeken, de magamon nem tudtam semmit sem elképzelni. Első körben nem is sikerült választani, aztán másnap belefutottam egy maniba, aminek a színösszeállítása megint csak nem én vagyok, de a technika nagyon tetszett, és úgy mértem föl, hogy rövid körmökön is jól fog mutatni. 





A választottam tehát egy dupla ombre manikűr lett, amit magamhoz hűen, természetesen kékes, zöldes színekkel készítettem el. Első lépésben a Rimmel Nail Nurse került a körmeimre, majd ennek a teljes száradása után, a Maybelline Colorama 749-es sárga árnyalatával kifestettem minden körmömet. A szivacsra 3 lakkot használtam, az előbb említett sárgát, a Rimmel 60 sec. 863 Do Not Disturb és a Colorama 654-es kék árnyalatát. Úgy alakítottam a csíkokat a szivacsra, hogy csak kb a körmeim feléig sötétedjen a festés, majd jöhetett a gyorsszárító fedőlakk (Astor Quick Dry). Kb 10 perc alatt teljesen koppanósra száradtam, ekkor cellux segítségével letakartam az alsó háromszöget, majd újrakezdtem a szivacsos mókát a felső részen is. Most először készítettem ilyen dupla ombrét, de biztosan nem utoljára, mert nagyon tetszik a végeredmény. :) 






Ezekkel a színekkel már teljesen magaménak érzem ezt a manit, és örülök, hogy bár nem a legszebb az átmenet, mégis egy teljesen vállalható, érdekes manikűrt viselhettem.

A többiek munkáját itt nézhetitek meg:



Nektek hogy tetszik ez a technika? :)


Örökkékékazég

10 megjegyzés:

  1. Le a kalappal, hogy ezt a technikát ilyen profin felvitted az aprócska (és szép) körmeidre, most hátast dobdam.
    Én egyszer próbálkoztam hasonlóval, sikertelenül.

    A motívum teljes egészében a kövirózsa leveleire emlékeztet, elképesztő szép munka, gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm! 1-2 átmenet elég bénácska lett, de alapvetően én is sikerként könyveltem el a dolgot. :)

      Törlés
  2. De jól néz ki, még nem is láttam ilyen átmenetet, nagyon ötletes és jól megoldottad :)

    VálaszTörlés
  3. Csinos manikűr lett,szuperül mutat a rövid körmeiden is ez a technika. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nekem is tetszik röviden is, talán optikailag kicsit nyújtja is. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)