Ciaté paint pots körömlakk TESZTmanikűr



Szerintem sokan hallottatok már arról, hogy új beautybox-szolgáltatások indultak el kis hazánkban. Nagyon örülök neki, mert bár a Pixibox az én ízlésemnek általában nagyon megfelelő, pl a Pure dobozokat én sosem rendelem meg. Persze nem halnék bele 1-1 meglepi nélküli hónapba, de mégiscsak jobb, ha van valami kis ajándék magamtól magamnak. :) 





Elindult tehát több új szépségdoboz szolgáltatás is, amik közül nekem a legszimpatikusabb a Secret Selection nevű dobozka. Ezekben a dobozokban csupa olyan termék lapul, amiket itthon nem lehet drogériában vagy külön üzletben beszerezni, tehát vagy külföldről kell rendelni, vagy nem lehet hozzájuk jutni. Az első doboz nagyon szimpi volt, így gondolkoztam is a másodikon, de végül úgy alakult a hónap pénzügyileg, hogy nem fért volna bele. Ennek ellenére, én lettem a hónap egyik kiválasztott bloggere, így az egyik terméket megkaptam kipróbálásra. Nem tudtam, mi érkezik, viszont mikor megnéztem Pannánál a doboz tartalmát, egyből a Ciaté lakkért kezdtem imádkozni. Sikerrel jártam, ugyanis másnap ezzel a kis szépséggel állított be a postás. Ráadásul épp manikűrözés előtt álltam, szóval minden klappolt.

A lakk üvege igazán megnyerő, nagyon tetszik a hajlított téglalap alak és a kis masni is, ami egyébként a márka összes lakkján megtalálható. Nekem picit furi ez a pink+babakék összeállítás, de ez csak az én hülyeségem, természetesen nem ez a lényeg.




Az üveg 13,5 ml lakkot tartalmaz, ami rengeteg, bár ez számomra nyáron alapszín, így esélyes, hogy pár év alatt elfogyasztom majd. :) Az ecset egy sima, egyenesen vágott, fekete szálú sablon-darab, de mégis jobbnak tűnik az átlagnál, valahogy puhábbnak érzem a szálait. A lakk tökéletes állagú, nem is híg és nem is sűrű, baromi könnyű vele dolgozni, szépen terül. Gyorsan szárad, mire a 10. körmömmel végeztem, jöhetett is a második réteg.

Érdekes finishe van, nem teljesen fényes, de nem is matt… Valahol a kettő között van. Ezt sajnos nem sikerült megörökíteni, mert azonnal kentem a gyorsszárító fedőlakkot a tetejére, amivel extra fényesre száradt. 2 rétegben tökéletes és élénk a szín, nem látszik át a körömvég és fehér alap nélkül is világít.

A munka vele és a csomagolás tehát tökéletes, viszont nálam a tartósság a fő szempont, ami sajnos nem kiemelkedő. A körmeim most viszonylag jó állapotban vannak, 4-5 napot a leggagyibb Essence is kibír rajtuk, de a jobb minőségű lakkokat 10 nap után is csak a lenövés miatt mosom le sokszor. Sajnos Ciaté-ék ebben nem profik, vagy legalábbis ez az árnyalat nem sikerült tökéletesre. 2 nap után már csúnya kopás volt megfigyelhető, a 4. napon pedig meg is pattant a jobb mutatóujjamon. Most viselem 5. napja és bizony, amint megírtam a bejegyzést, le kell mosnom, mert több körmömön is megpattant. Ráadásul most rövidek a körmeim, el se tudom képzelni, milyen gyorsa szökik a hosszabbakról…

Összességében egy remek lakkot kaptam, amit a színe miatt előszeretettel fogok használni nyáron, de nyaralni biztosan nem fogom felkenni, mert egy hetet véletlenül sem bír ki.



Csomagolás minősége:
Csomagolás kinézete:
Száradási idő:
Állag:
Ecset:
Finish:
Tartósság: 0
Választék:
Ár: 0
Beszerezhetőség: 0

Össz.: 7/10






Ezúton is köszönöm szépen a kipróbálás lehetőségét a Secret Selection csapatának, és a kedves levelet is, örülök, hogy más is a kézzel írás híve. :)

A manikűrhöz felhasznált lakkok:
Rimmel Nail Nurse 14 napos kúra
Ciaté paint pots PP156 – electronica
Models Own Sterling Silver
Astor Quick dry fedőlakk


Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gyorsan kopik a hosszabb körömről is, nekem második nap reggelén már megpattant a végek szélein. Azt hozzáteszem, hogy fedőlakk nélkül használtam, mert tetszik ez a finis. Engem annyira nem zavar ez a tartósság dolog, mert 2-3 naponta váltom a színeket, így ez belefér számomra, de bízom benne, hogy nem minden Ciaté lakk ilyen, mert akkor sok csalódott vásárló lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a hosszúról általában gyorsabban kopik minden. Sajnálom, mert a színét és az állagát imádom.

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)