Emese műhelye krémdezodor TESZT



A legutóbbi teszt bejegyzésem középpontjában szintén ez a márka szerepelt, akkor egy hidratáló arckrémről írtam. Ott is említettem, hogy több dolgot kaptam tesztelésre és mindről szeretnék írni. Ma a krémdeo kerül terítékre, nemsokára pedig jön a számomra legizgalmasabb tagja a márkának. :) Mikor felmerült a tesztelés lehetősége, azonnal felkeltették a figyelmemet a dezodorok. Nem használtam még natúr vonalon ilyesmit, illetve a Nivea Pure&Natural vonaláról igen, de az mégis más. Ez a dezodor tökéletesen natúr, nincsen benne semmi oda nem illő dolog, így nagyon kíváncsi voltam, mit várhatok tőle.



Tudtam, hogy máshogyan működnek a natúr izzadásgátlók, alapvetően ezek nem zárják össze a bőrt, hagyják lélegezni azt, csak a kellemetlen szagokat hivatottak semlegesíteni.

A csomagolás a szokásos kenős dezodoroké, műanyag, alul tekerős, felül kupakos. A tekerő tökéletesen működik szerencsére. A címke az Emesétől megszokott csinos sárga-lila design-t kapta, ami a lila ellenére is nagyon tetszik nekem, ha ilyesmi tevékenységbe vágnám a fejszém, én is hasonlót terveznék magamnak, csak más színekkel. :)

A termék illata nem a megszokott, de az arckrémmel ellentétben egyáltalán nem kellemetlen. Valamilyen mentolos illatot érzek, amibe egy kis rozmaring aroma is keveredik. Kicsit olyan, mint a légzéskönnyítő mellkaskenőcsök. :D Bevallom, furán érezném magam, ha egész nap ilyen illattal kellene rohangálnom, de szerencsére az illat csak a felkenést követő kb. fél órában érezhető, utána elillan. :)




Az állagával sajnos vannak problémáim, ugyanis annyira kemény, hogy már-már sérti az érzékeny bőrt. Egy idő után úgy használtam, hogy a kezemmel ledörzsölgettem a tetejéről egy keveset és azt kentem utána magamra, mert tényleg kifejezetten fájdalmasan kemény állagról van szó.

A hatásával ellenben semmi problémám nem lehet, ugyanis a két hónap alatt, amíg használtam, nem volt kellemetlen „szagom”, egyszer sem. Pedig volt mostanában 26-7 fok is, én pedig 20 felett már haldoklom, szóval lett volna lehetőségem izzadni… A nedvesség sem olyan szintű, mint amire számítottam, valamennyire azt is gátolja, még ha nem is fő profilja a natúr dezodoroknak ez.

Összességében teljesen elégedett vagyok a termékkel. A 40 fokos nyárban nem biztos, hogy ehhez fogok nyúlni, de szolidabb, itthoni napokra tökéletesen megfelel és biztos el fogom használni. Kicsit a felvitele nehézkes az állag miatt, de ha azt a plusz 5 percet rászánja az ember, akkor nem fog csalódni, mert semmi egyéb kellemetlenség nem történik. Az arckrémnél is ezt írtam és most is: ha egyszer csak kattan valami a fejemben, hogy én mostantól csak és kizárólag natúr termékeket fogok használni, akkor esélyes, hogy ő lesz a dezodorom. :)

Csomagolás:
Kinézet:
Illat:
Állag: 0
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás:
Könnyű kezelhetőség:
Választék: 0
Ár:
Beszerezhetőség: 0

Össz.: 7/10

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)