Liebster award - duplán



Mikor kiderült, hogy a blogger karácsonyi párom megjutalmazott ezzel a díjjal (az ajándékon felül is), nagyon megörültem, mert bár sokszor sajnos nem a blogok minőségét, hanem egyszerűen a bloggerinák közti szimpátiát jelenti ez a vándordíj, én még sosem kaptam ilyet. Legalábbis ebben a hiszemben voltam. Aztán ahogy a készülődőben lévő trollos bejegyzéshez keresgéltem a kommenteket, ráakadtam egy másik ugyanilyen típusú díjra is, amit akkor valamiért nem vettem észre. Így büszkén jelentem: duplán is megkaptam ezt a kis kedvességet, amit nagyon szépen köszönök ezúton is. :)




A díjadás- és kapás szabályai a következők:


1.       Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
2.       Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
3.       Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
4.       Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel 10 kérdést nekik!



Időrendben haladok, így elsőként Ivett kérdéseire válaszolok.



1. Ki a kedvenc bloggered?
Nehéz kérdés, hiszen a magyar bloggerek kb 80%-át követem. Természetesen annyi időm nekem sincs, hogy mindenkinek minden videóját és bejegyzését ismerjem, de ha azokra szűkítem a listát, akiknek soha egyetlen mozzanatát sem hagyom ki, akkor is kb 15 embert tudnék felsorolni. Mivel tervezek a közeljövőben ismét egy kedvenc bloggeres posztot, nem lőném le a poént, úgyhogy azt az egy bloggerinát választom, akit akkor is megnézek, ha nincsen se időm, se erőm, se semmim, mégis kötelező jelleggel látnom és olvasnom KELL őt. Ő pedig nem más, mint Katy(djkatybeauty). Imádom a stílusát, a sminkjeit, a szép, értelmes beszédét, a mosolyát, a humorát, mindenét. A macskáiba pedig szerelmes vagyok. :D 

2. Szereted az állatokat?
Igen, nagyon, de ez szerintem látszik is. Nincs olyan vlogom, amiben nem járunk állatkertben és több ilyen poszt is született már a blogra (egyébként még tartozom két nyárival is). Fogalmam sincs, mikor fogunk tudni elköltözni az albérletből, de 100%, hogy amint lesz saját lakásunk/házunk, már a bútorok és minden „lényeges” dolog előtt fog beszerzésre kerülni egy (sok) vörös cica. :)

3. Van valami gyűjteményed?
Régebben a képeslapokat gyűjtöttem, azok most már abszolút nem vonzanak. Mivel imádok kreatívkodni, rengeteg hímzőfonalam és szalvétám van itthon, illetve pár napja rendeltem Ebayről tetemes mennyiségű (értsd: kb 500 db) gombot… :D A smink- és körömlakkgyűjteményemről pedig azt hiszem, nem is kell nagyon nyilatkoznom… :D

4. Voltál már valamilyen koncerten?
Igen, nagyon szeretek koncertekre és színházba járni. Nagyon el tudnak varázsolni a művészek, és eléggé rajongó típus is vagyok. Koncertek tekintetében nagyon szeretem a komolyzenei eseményeket, a pop koncerteket és a rockosabb eseményeket is. 

5. Kedvenc film?
Bármilyen romantikus filmet szeretek a kösztümösöktől kezdve a legújabbig. Kifejezett kedvenceim a karácsonyi filmek, illetve a kis költségvetésű amerikai filmekért is rajongok. Egyet kiemelni lehetetlen szerintem. :)

6. Kedvenc író?
Könyvekben is a romantikus sztorikat kedvelem leginkább. Az ilyenek írásában manapság Nicholas Sparks jár élen, őt nagyon szeretem olvasni, de bármennyi időt el tudok tölteni egy Jane Austen könyv társaságában is. Jelenleg Laura Ingalls Wilder könyvsorozatának első kötetét olvasom.

7. Mi a hobbid?
Blogolás, blogok olvasása, zenehallgatás, éneklés, kézimunkázás (főként keresztszemes hímzés), olvasás, filmnézés, színházba járás… Asszem most hagyom abba, pedig tudnám még folytatni… :D Sok mindent szeretek. :)

8. Ha lehetne egy „szupererőd”, akkor mi lenne az?
Teleportálni szeretnék. Nagyon szeretek új helyeken járni és alapvetően autóban utazni is (ha a férjem vezet), de a repüléssel járó bezártságtól rettegek, így pont azokra a helyekre, ahová nagyon szeretnék (Írország, Los Angeles), valószínűleg csak teleportálással tudnék eljutni. :/

9. Milyen furcsa dolgokat szoktál csinálni?
Talán a legfurcsább, amikor több terméket is tesztelek egyszerre és egyszerre viselek hupikék szemhéjfestéket, zöld szempillaspirált, vörös rúzst és mondjuk egy olyan alapozót, ami abszolút nem illik a bőrömhöz, de szeretném a mintát kipróbálni. Kifejezetten jó ez amikor beállít a postás… :D (Megtörtént eset…)

10. Írj magadról 3-3 jó és rossz tulajdonságot!
Segítőkész vagyok, őszinte és nagyon tudok szeretni. Rossznak is mondanám az őszinteséget, mert valamikor túl kendőzetlenül reagálok dolgokra, amivel meg is bánthatom a velem szemben állót. Sokszor előbb beszélek, mint gondolkodom, ez sem jó tulajdonság. A harmadik pedig, hogy elég kicsi a tűrőképességem, így elég nehezen viselem a csámcsogást, a szipogást, a horkolást és minden ehhez hasonló egyébként teljesen normális emberi dolgot. (Cica, ne haragudj a sok piszkálódásért! <3 )



A második kérdéssor, amit Bettytől kaptam, a következő:



1. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
A tél, mert nagyon nem szeretem a meleget és a fülledt levegőt. Télen minden tiszta és friss, ez az én világom! Ráadásul karácsonymániás vagyok, így a december a legkedvesebb hónapom. :)

2. Minek örülnél idén a karácsonyfa alatt?
Pixi-előfizetésnek. :) Tavaly is ezt kaptam és idén is ezt kértem. Ezen kívül nyilván valamilyen apró meglepetésnek is örülnék, és egy doboz Raffaellot sem vetnék meg. :D

3. Ha reggel csak 5 perced van, mi az, amit biztos nem hagysz ki a rutinodból?
Felkelek korábban és nem csak 5 percem lesz. :) De tényleg, olyan nincs, hogy 5 perc alatt kell mindennel elkészülnöm, egyszerűen nem adok esélyt erre. Képtelen lennék bármit is kihagyni.

4. Fürdés vagy zuhanyzás?
 Mindkettő és egyik sem. :) Mindkettőt alkalmazom, de alapvetően nem szeretem egyiket sem, a pára és a meleg miatt. Ha muszáj választani, akkor inkább kádfürdő, sok-sok habbal, fürdőbombával és isteni illatú Balea tusfürdőkkel. :)

5. Mit olvastál utoljára?
Amit legutóbb befejeztem, az a Sebző vágyak volt W. W. Hallwaytől, jelenleg pedig Laura Ingalls Wilder sorozatának első kötetét olvasom. :)

6. Kutya vagy macska? Miért?
Mindkettőt szeretem, de ha csak egyet lehet választani, akkor cica, abból is vörös. :) Az álmom egyébként egy nagy kert, amiben helyet kapna egy kecske, néhány tyúk, egy mopsz, egy bernáthegyi és számtalan macska… :)

7. Szerinted milyen a jó nyaralás? Az aktív vagy a tengerparton henyélős?
Meg is őrülnék tengerparton… Egyrészt nem tudok úszni, másrészt utálok semmit tenni… Harmadrészt utálom a meleget. :D Aktív nyaraló vagyok, nálam a városnézés, állatkertezés és múzeumjárás az igazi kikapcsolódás. Szerencsére a férjem is ilyen típusú utazásokat szeret leginkább, így ezen nincs vita sosem. :)

8. Ha színházba mész milyen típusú darabokat részesíted előnyben?
Gyakorlatilag bármit. Nagyon szeretem élőben látni a művészeket, újra és újra elvarázsol egy-egy alakítás. Nagyon szeretem a musicaleket, a komédiákat és a komolyabb darabokat is, nem is tudnék választani.  Ha jó a rendező/koreográfus/színészgárda, akkor gyakorlatilag tök mindegy, hogy milyen jellegű a darab, szeretni fogom. :)

9. Ha lenne egy napod, amikor csak magaddal foglalkozhatsz, mivel töltenéd?
Aludnék délig, aztán órákig sminkelnék és alkotnám a frizurámat, kicsit blogolnék, majd vagy színházban vagy koncerten érne véget az este. Mindezt természetesen a férjem (és a képzeletbeli macskám) társaságában tenném. Szerencsés vagyok, mert vannak ilyen napjaim. :)

10. Tudsz főzni?
Igen és nagyon szeretek is, sőt… minden nagyképűség nélkül állítom: tudok is. :)



10 érdekesség rólam:


  1. Bár nem szeretem a sportokat sem csinálni, sem nézni, ez alól kivétel a Forma1, aminek igencsak nagy rajongója vagyok. :) GO KIMI GO! <3
  2. Bár írtam már feljebb is, eddig szerintem új info volt, hogy nem tudok úszni.
  3. Imádok énekelni és valamennyire tudok is.
  4. Nem szeretem édesen a palacsintát. Megsütöm és meg is eszem, ha arról van szó, de ha tehetem, inkább húsosan eszem (akár csirkepörivel, akár csak virslivel és sajttal).
  5. Hetekig képes lennék csak töltött káposztát enni tejföllel. Reggelire, ebédre és vacsorára is. :D
  6. Sosem tört még el semmim.
  7. Pár nappal ezelőttig a fogaimmal sem volt probléma, azonban most észrevettem egy lyukat. Szerencsére nem fáj, úgyhogy biztosan halasztgatom még a doki-látogatást egy ideig. :)
  8. Minden májusban kinyomtatom és megírom a matek érettségit. :)
  9. Mániákus karácsony-függő vagyok, a legtöbbször már januárban kitalálom, mit kap majd a férjem és nyáron általában a nagy részét el is készítem, vagy megvásárolom.
  10. Régebben el sem tudtam képzelni, hogy valaha vörös legyek, amióta viszont az vagyok, azt nem tudom elképzelni, hogy bármilyen más színre fessem a loboncom. Árnyalatváltozás szóba jöhet, nyárra pl szeretnék egy kicsit világosabb, narancsosabb árnyalatot majd, amilyen először volt a szőkére festve, de alapvetően most úgy érzem, a rézvörös az én színem és soha semmi mást nem szeretnék már.


Az én kérdéseim a következők:


  1. Mit szeretsz a legjobban a blogolásban?
  2. Mi az a hely, ahová bármikor, örömmel elutaznál?
  3. Vannak háziállataid?
  4. Milyen zenéket hallgatsz?
  5. Csúfoltak már valamiért?
  6. Mi az, amivel azonnal le lehet venni a lábadról?
  7. Rajzold le és fényképen/beszeknnelve mutasd meg az álomházat, ahol élnél.
  8. Ha nyernél/örökölnél annyi pénzt, ami több életre is elegendő lenne, dolgoznál továbbra is, vagy lustálkodnál életed hátralevő részében?
  9. Van olyan kaja, amit képes lennél egyedüli táplálékként fogyasztani heteken át?
  10. Mi a legidegesítőbb szokásod?

 
A jelölteim pedig ők:





Még egyszer köszönöm Ivettnek és Bettynek a kedvességüket és hogy gondoltak rám! :)

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)