Dinnye mani

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ha nyárról és ételekről van szó, azonnal 3 dologra gondolok. Az egyik a fagyi, a másik a jégkása, a harmadik pedig a dinnye. Édesszájú vagyok, na. :D Mivel a jégkása nem mutatna sehogy a körmökön, a fagyihoz pedig pasztell színekre lenne szükség, amit ebben a hőségben viszont nem részesítek előnyben, ezért maradt a dinnye ihletésű mani ötlete, mikor legutóbb azon agyaltam, mit pingáljak. :) A köröm festése nem bonyolult és igazából kifejezetten jót tesz neki a szabálytalanság, így akik olyan bénácskák a kézzel festett körmökkel kapcsolatban, amilyen én vagyok, azoknak is tökéletes választás lehet. :)


Lincseljetek meg, de alapként most is a Rimmel Nail Nurse 14 napos kúráját használtam. Annyira jó alapot ad bármilyen lakk alá, ráadásul valóban erősít is, hogy erről nem mondanék már le semmi pénzért. :)

Ezután a kicsi, a mutató és a hüvelykujjaimat az Aden Ibiza kollekciójának neon zöld lakkjával festettem ki két rétegben, illetve a gyűrűsés középső ujjaimra francia jelleggel kentem fel ezt a zöldet. Mivel a gyümölcs sem szabályos, itt abszolút nem követelmény, hogy egyenes legyen a vonal, csak nagyjából. :)



Ez alá a Miss Sporty Clubbing Colours lakkjai közül a 304-es erős, pirosas korall lakkja került, ami igazi érett dinnyeszínként mutat a mancsomon. Ebből elég egy réteg is. Nagyon figyeltem, hogy ne érjen össze a két lakk. Köztük egy nagyon pici helyet hagytam ki, ahová a pirosas szín megszáradása után (ami max egy perc) a S-he quick dry lakkjai közül a 310-es számú világos zöld árnyalatot kentem fel. Szintén nem egyenletes vonalban, csak nagyjából, olyan gyümisen. :)


Ezután visszatértem az eddig zölden hagyott körmökre, ahová először a már említett S-he lakk segítségével húztam cikkcakkos csíkokat, majd az Essence gél hatású lakkjai közül a fehérrel (33 wild white ways) is megismételtem ezt. Nem a világoszöldre, hanem mellé, közé... A fehérrel kicsit fradista jelleget kapott a manim, amire nem igazán vágytam (bár a férjem biztosan örült volna neki :D ), úgyhogy visszatértem az egy rétegben kifejezetten gyengén fedő Aden Ibiza zöldhöz, amivel a fehér cakkokra vonalaztam kicsit. Így igazi csíkos görögdinnye hatásúak lettek ezek a körmeim.



Mikor már biztos voltam benne, hogy teljesen megszáradt minden eddigi réteg, egy viszonylag kis fejű pontozó és a Lovely gél hatású fekete festéke segítségével megrajzoltam a magokat. Úgy csináltam, hogy miután rápöttyöztem a körmömre, az egyik végét mindig elhúztam kicsit a feketének, hogy hosszúkásabb, magosabb formát kapjanak a pontocskák.

Száradás után a szokásos Rimmel Nail Nurse fedőlakkommal tartósítottam a manit, ami ma 8 napos és egyetlen hiba sincs rajta, köszönhetően a Rimmel kombónak és a fantasztikus Adennek, ami tavaly nyáron egyszer 11 napot is kibírt mosogatással, hajfestéssel, ráadásul hosszúak is voltak akkor a karmaim. Azóta sem értem. :)

Remélem tetszik nektek a végeredmény, ha van kedvetek készítsétek el ti is, és küldjetek nekem képet bármelyik elérhetőségemre. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)