2015. júniusi Pixibox

Minden hónap elején alig várom, hogy Pixi kiadást szorongathassak a kezemben. A Pure dobozkák egyelőre nem varázsoltak el, de a hagyományos dobozt és a neszis megoldást is nagyon szoktam várni. Mivel előző hónapban a natúrkozmetikumokkal töltött ajándék volt soron, én már két hónapja vártam a szerda reggelt, hogy végre megérkezzen a meglepim. :) Délután kettő óra körül ide is ért vele a postás és bár a szokásos extázis elmaradt, tökéletesen elégedett vagyok a dobozkámmal. Ha kíváncsiak vagytok, mi lapult benne, illetve 1-2 termékről egy rögtönzött véleményt is meghallgatnátok tőlem, nézzétek meg a videót! :)



Ti megrendeltétek ezt a dobozt? Mi a véleményetek a termékekről?

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem ez az elso Pixim. Kicsit csalodott vagyok a teljes kiszerelesu termekekkel kapcsolatban. Hajlakkot en is ritkan hasznalok. Az arckremrol a neten azt olvastam, hogy mar napsutotte borre valo, mig az enyem szinte hofeher.
    (A borradiron nekem 2017 marcius a lejarati ido.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi a bőrradír infot. :) Mivel a testvajon volt, gondoltam, hogy ugyanúgy kellene lennie, pici cetli az aljára ragasztva, de az enyémről leeshetett, mert nem volt sem a terméken, sem a dobozban. Én is jobban örültem volna más teljes kiszerelésű termékeknek, de mivel rengeteg korosztályú és érdeklődésű ember rendeli ezeket a csodadobozokat, nem lehet mindig mindenki teljesen elégedett. A múltkori, sokat szidott doboz tartalma pl számomra tökéletes volt, így ez engem bőven kárpótol ezekkel a cuccokkal kapcsolatban. :) Az arckrémnek én nem olvastam utána, viszont szerintem elég nagy butaság lenne egy fényvédős arckrémet csak barnult bőrön használni, hiszen ha már elkezd az ember barnulni, az le sem éghet igazán... :D Nem gondolom, h hófehér pofira ne lehetne használni, szerintem nyugodtan kenegesd magad ezzel reggelente. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)