2015. áprilisi Pixibag



Elérkezett az április és ezzel együtt (legnagyobb örömömre) egy újabb Pixi-kiadás is.  Ezúttal bag-et kaptak azok a szerencsés nők, akik elég gyorsak voltak a megrendelési időszakban. Nekem ez volt az első olyan rendelésem, amikor semmiféle gubanc nem volt. Sem a számítógép, sem a telefon (igen, 2 helyről nyomom, nehogy lemaradjak, ha az egyik lefagyna…) nem adta meg magát, sőt, a Pixi -rendszer is fantasztikusan gyors volt ezúttal. Óra egykor már boldogan hátradőlve olvasgattam a visszaigazoló e-mailt. :)

Tegnap pedig dél után néhány perccel csengett a kaputelefon, és a várva várt mondatot hallottam meg, mikor felvettem: "Helló, postás vagyok, csomagot hoztam." :) Szegény srác tuti hülyének nézett, olyan erőteljesen vigyorogva rohantam hozzá a csomag árát libegtetve. :D Meg is jegyezte, hogy nagyon várhattam már ezt a dobozt, mert látszik, hogy izgatott vagyok. Bőszen bólogattam, aztán rohantam is befelé bontogatni. :)


A csomagolást illetően megfigyelhető némi változás az eddigiekhez képest, ami nagyon szimpatikus, minőségi hatást kelt. A papírboríték helyett ugyanis vastag, erős kartondobozban érkezett a neszesszer, ráadásul Pixis celluxszal körberagasztva. Imádom ezeket az apró részleteket, számomra rengeteg mindent elárul egy cégről az, hogy a megrendelt termékeket milyen csomagolásban juttatja el a vásárlóhoz.


A dobozban a számlán és a neszin kívül 3 dolog volt még: egy Dove és egy Pantene prospektus, illetve egy Rosetti bizsus kupon, ami 5000 ft feletti rendelés esetén 1000 ft kedvezményt biztosít. Nem feltétlenül tervezek most ennyit költeni ékszerekre, de mivel rövid időn belül szükségem lesz új fülbevalókra és kiegészítőkre (új hajszínem lesz… :) ) és csodás a kínálat, valószínűleg ki fogom használni a kupont. Lejárati dátum nincsen rajta, reménykedem benne, hogy a következő hónapban még működni fog a dolog. :) 



A neszi gyönyörű design-t kapott, szerintem ez az eddigi legszebb. Letisztult, mégis érdekes mintázat és egy remek szlogen díszíti a kék-fehér tasit. Meglepően dagi a drága, miután végignéztem a termékeket, igencsak nehéz volt visszalogikázni a tartalmat bele. :)

Elsőként a HeliaD micellás arctisztító és hidratáló kendői kerültek a kezembe. A csomag 24 darab kendőt tartalmaz. A micellás víz-mizéria engem eddig elkerült, pontosabban egyelőre nem adtam be a derekam. Szeretek árral szemben menni. :) Ilyen kendős megoldásról még sosem hallottam, a márkát szeretem, a sminklemosó kendőket is, a csodaszernek beállított víz hatására pedig nagyon kíváncsi vagyok, így nagyon örülök ennek a terméknek.


A Dove megújult formulájú krémtusijai mostanában kerülnek a boltok polcaira. A leírás szerint már az első használat után érezhető lesz a bőrünkön a különbség, hidratáltabb és puhább lesz tőle. Kíváncsi vagyok rá, bár nem gondolom, hogy csodát kell várni tőle, mégiscsak egy tusfürdő... Egyébként nagyon szeretem a Dove termékeit, ilyesmi tusim is volt már, az illata pedig mesésen egyszerű, az a tipikus Dove illat, szóval várom a találkozásunkat. :)


Kaptunk egy Pantene regeneráló sampont is, amihez vegyes érzésekkel, de kíváncsisággal viszonyulok. Amikor kiskamaszként, 11-12 évesen elkezdtem érdeklődni a kozmetikumok iránt és megfordult a fejemben, hogy én is választhatok magamnak sampont, anyukám azonnal lebeszélt erről a márkáról, mert neki egyszer  a márka egyik korpásodás elleni samponja tönkretette a fejbőrét. Ez a kis mese rögzült bennem, olyannyira, hogy sosem volt dolgom még ezzel a máskával, semmilyen formában. Mostanában szeretnék minél többet foglalkozni a hajammal, hogy megvédjem a hajfestés miatti roncsolódástól, így a regeneráló hatásnak nagyon örülnék, bízom benne, hogy tényleg van neki. :)


A Hawaiian Tropic márkától egy 30-as faktorszámú naptej érkezett. Nekem viszonylag barna bőröm van, életemben összesen egyszer égtem le, pedig tipikus buta szőke nő módján szoktam barnulni (tűző napon 11 és 2 között üldögélek pár alkalommal 1-2 órát és kész az azévi színem). Nem vagyok rá büszke és ne csináljátok utánam, ezt csak azért írtam, mert tényleg abszolút nem vagyok leégős típus. A férjem annál inkább, neki borzasztó fehér bőre van és nagyon hamar lepirul, így valószínűleg ő fogja elhasználni majd ezt a terméket. Egyébként nagyon tetszik az illata, úgyhogy lehet, hogy idén mégis okosabb leszek és használgatni fogom én is.


Az Essence márka már-már ikonikusnak számító Lash Princess szempillaspiráljával is gazdagodtak a megrendelők, ami miatt majd’ kiugrottam a bőrömből. A megjelenése óta birizgálja a fantáziám ez a spirál, ráadásul csak pozitív kritikát olvastam róla, így nagyon vágytam már rá hónapok óta… Az egyetlen dolog, ami visszatartott, az az, hogy nem vízálló és nincs is ilyen változata, én viszont annyira félek a panda-effektustól, hogy csak vízálló spirált használok. Idővel ettől függetlenül beszereztem volna, mert ha ennyi jót hallani egy termékről, az biztosan tényleg szuper. :)


A végére hagytam a legnagyobb visítást és örömujjongást kiváltó dolgot, amit a Rossetti Bizsu jóvoltából kaptunk. Mikor megkaptuk a hírlevelet a rendelési lehetőségről, benne a márkákkal, azonnal elkezdtem nézegetni a Rossetti webshopját. Az összes terméket végignéztem (nagyon ráértem épp…) és bár sok dolog tetszett meg, egyetlen egy fülbevaló volt olyan hatással rám, hogy mindenképpen meg akartam szerezni. Azóta majdnem minden nap megnéztem, aztán mindig kiléptem, hogy ne rendeljem meg addig, amíg nem jön meg a Pixi. És láss csodát, éppen az a fülbevaló volt benne! :) :) :) Annyira boldog vagyok! :) Ráadásul zöld, ami a leendő vörös hajamhoz szuperül fog passzolni. IMÁDOM!!
 


Ennyi minden volt az ehavi Pixi kiadásban. Imádom minden darabját, ismét nem csalódtam… Ennyire eltalált csomagot szerintem még nem kaptam tőlük sosem.


Ti megrendeltétek a Pixibaget? Ti is így oda vagytok érte, ahogy én?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)