Nailland haul

Hónapok óta kb heti rendszerességgel végigpörgetem a Nailland webáruházát, újra és újra beleszerelmesedve ugyanabba az 5 fedőlakkba. Csillámosak, érdekesek, csodaszépek! És bizony drágák. Nem vészesen, de én nem szívesen adok 1000 ft-ot egy üveg körömlakkért, mert túlzásnak tartom (tervezek is egyébként egy túlárazott termékes bejegyzést, amiben többek közt a lakkokról is szó lesz). Valahogy karácsony környékén abbamaradt ez a nézelődés, aztán januárban sem nagyon tévedtem ebbe a webshopba, de múlt héten eszembe jutott, hátha itt is vannak leárazások az új év miatt. És IGEN!!! :) 






Ráadásul mind az 5 kinézett szépség fél áron volt/van, szóval ők gondolkodás nélkül belekerültem a virtuális kosaramba. Mivel az általam szabott 5.000. ft-os határnak még a felénél sem tartottam, gondoltam, körülnézek a leárazott termékek között, így végül 9 db körömlakk és 1 db ajakápoló került megrendelésre. Összesen 4075 ft-ért, mivel végül a szállítást megspóroltam a Westendes átvétellel. A lakkokról nem fogok írni, mert egyiket sem próbáltam még, tegnap este hozta a férjem őket, éppen csak befotózni volt időm eddig. De ha csak fele olyan csodásak felkenve, mint amilyenek az üvegben, akkor biztosan lesz róluk bejegyzés. :)

Nem csigázlak tovább titeket, jöjjenek a képek:


Golden Rose 3d glaze top coat 04 (345.-)

Golden Rose 3d glaze top coat 12 (345.-)

Golden Rose Carnival nail color 20 (370.-)

Golden Rose Carnival nail color 10 (370.-)

Golden Rose Carnival nail color 12 (370.-)

China Glaze Don't let the dead bite (745.-)

Golden Rose Matte 05 (345.-)

Golden Rose Galaxy nail color 27 (420.-)

Golden Rose Galaxy nail color 35 (420.-)

Flormar cherry lip care (345.-)

Ha nektek is vannak a Nailland-nél álomlakkjaitok, amiket drágálltok, vagy valamelyik lakk megtetszett innen, még megtalálhatjátok az akciós árakat a webshopban! Én nagyon elégedett vagyok, gyorsak voltak, korrektek és hihetetlen, hogy 8150 ft értékű cuccot kaptam 4075 ft-ért. :)

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Ez azt jelenti, hogy meg is rendeled ezeket a lakkokat? :P Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra. :) Egyébként én a Moyra körömlakkjait szoktam venni és amellett, hogy nagyon kedvező az ára, nekem nagyon tartósak is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írtam is, már nálam vannak, én fényképeztem őket, csak nem próbáltam még ki. Mindenképp fogok írni néhányról, mert nekem is segített volna a döntésben, ha többet olvashatok róluk. :) Nekem a Moyra lakkok max 2 napot bírnak ki a körmeimen, de inkább egyet... Lehet, hogy az én körmeimmel van a baj, vagy egyszerűen rossz árnyalatokat fogtam ki, de én többet Moyrát biztos nem veszek.

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)