Schwarzkopf OSIS+ Glamination Strong Glossy Holdspray teszt

A hajpántos göndörítő módszerről már írtam egy bejegyzést múlt héten, amit ITT tudtok megnézni. Akkor említettem, hogy hajlakkot is használtam, amit szeretnék most nektek bemutatni...

A decemberi Pixiboxban volt ez a termék, aminek először nem nagyon örültem, mert a festéssel eléggé roncsolom a hajam ahhoz, hogy az egyéb rongáló termékek használatát emiatt mellőzzem. Szárítani sem szoktam, mindig hagyom levegőn száradni, és semmilyen hővel működő hajformázót nem használok. Azonban ha már kaptam így mondhatni ingyen ezt a hajlakkot, úgy döntöttem, elhasználom. A hullámos frizurákat az én hajam elég hamar kidobja magából, mivel sűrű és erős szálú is. Persze örülök, hogy ilyen hajam van, de a hullámosítási próbálkozásaim így sajnos elég rövid távra szólnak (max 4-5 óra).


A hajspray magyar leírása azt ígéri, hogy a megszokott keményedés nélkül is elérhetjük a használatával azt a tartósságot, amit más hajlakkokkal. Így hajunk kifésülhető marad és nem kell azonnal megmosni, amint meg nincs szükségünk a tartásra. Ez tökéletesen igaz. Bár mikor befújtam a hajam, elég ragacsos érzés volt megfogni a tincsimet, de reggelre ebből már semmi sem érződött. A hajam minimálisan lapult csak le, alapvetően gyönyörűen tartotta a kívánt formát. Én karácsonykor készítettem el ezt a frizurát. Dél körül engedtem ki a hajam a hajpántból, akkor így nézett ki:


Este 9 körül, mikor hazaértünk, akkor pedig így állt:


Láthatjátok, hogy tényleg szép, tartós maradt a frizurám. Persze nem áll pont úgy, ahogy frissen kibontva, de az én hajam annyira kidob minden hullámot, hogy számomra ez nagyon nagy haladás. :)

Másnap pedig könnyen kezelhető és fésülhető haj fogadott reggel, ráadásul fésülés után szép egyenes, mintha mi sem történt volna.

Bár még mindig nem vennék magamtól hajlakkot, most már nagyon boldog vagyok, hogy belekerült a Pixiboxomba ez a termék és ha véletlenül egyszer mégis lakkvásárlásra adnám a fejem, biztos, hogy ezt a flakont fogom leemelni a polcról.

Ti használtok hajlakkot? Melyik márka terméke vált be nektek leginkább?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)