A 10 legszimpatikusabb magyar bloggerina (szerintem)



Külföldön sok éve vannak lányok/nők, akik szépségápolással, vagy bármilyen női dolgokkal kapcsolatos blogokat írnak, videóznak. Pár éve kishazánkba is elért ez a divat, ami sok-sok lányt (köztük engem is) fellelkesített és blogírásra, vagy videózásra buzdított. Mivel én egy idegen nyelvet sem beszélek olyan szinten, hogy tökéletesen értsem a pl. angol nyelvű csajokat (illetve úgy gondolom, minek nézzem a külföldi termékeket, amiket esetleg be sem tudok szerezni itthon, ha rengeteg gyönyörű és igényes magyar bloggerina létezik?), kizárólag magyar lányokat követek. Most a 10 – számomra – legszimpatikusabb „kollégámat” fogom bemutatni nektek, és biztos vagyok benne, hogy ha valakit eddig nem ismertetek, ezután ti is megszeretitek majd őket. :)



Itt szeretném leszögezni, hogy mivel én még nagyon kezdő vagyok, abszolút nem ismerek senkit személyesen. Nyilván 1-2 kommentváltásban volt már részem, de soha, egyikőjükkel sem találkoztam, beszéltem privát úton, és végképp nem volt arról szó senkivel, hogy én most itt őt „reklámozni” fogom. Egyszerűen csak leírom, nekem kik a kedvenceim, az ő tudtuk és beleegyezésük nélkül – ezúton is bocsi, lányok! :)



Bár ő sok szempontból más, mint a többiek, akik a listán szerepelnek, muszáj vele kezdenem a sort. A modellből lett szépségszakértő kezdte ugyanis a rajongási folyamatok beindítását nálam. Imádom, hogy laza és normális, egy gyönyörű szép, jó humorú, hétköznapi nő, aki abszolút nem játssza meg magát az őt körülvevő hatalmas siker ellenére sem. Videóiban jó egyensúlyban vannak a DIY ötletek, a konyhai és sminkes praktikák, az öltözködési és frizuratanácsok, ráadásul – bár nem hiszem, hogy anyagi gondjai lennének – elérhető termékekkel dolgozik és 1-2 kivételtől eltekintve, teljesen normális árkategóriájú dolgokat mutat nekünk, jónőknek. :)


Szandra – The very style blog

Ő az a blogger, aki a legjobban hasonlít rám. Nyilván nem a sötétbarna hajára és a vékony testalkatára gondolok itt, sokkal inkább a belső értékekre. Feleség, leendő anyuka, tök egyforma humorunk van – már amennyire a videókból ez lejön. Soha, egy videóját sem untam, még ha egy termék kevésbé érdekel, azt is érdekesen tálalja. Több dolgot is vettem már meg az ő hatására, ráadásul őáltala ismerkedtem meg a Pixibox szolgáltatással, ami miatt sosem lehetek elég hálás neki. Biztos vagyok benne, hogy amíg csinálja, addig fogom őt követni és szeretni. Ezúton is kitartást kívánok neki a várandóssága további heteihez, és drukkolok, hogy minél előbb megszűnjön minden egészségügyi problémája és a megfelelő időpontban a karjaiban tarthassa (és öltöztethesse csini, divatos babaruhákba) a kis Lilit. :)


Hajni – Herczeg Hajnalka

Gyönyörű lány, ráadásul az egyik legigényesebb videós. Neki írott blogja tudtommal nincs, de olyan alaposan bemutat minden terméket és DIY ötletet, hogy nem is hiányolom talán annyira. Fantasztikusan jó hallgatni a nyugodt beszédét és ő is végtelenül normális és szimpatikus. Az egyetlen negatívum talán, amit tudok róla írni, hogy rengeteg itthon nem kapható kozmetikumot mutat be a videóiban, amikre nincs sok esély, hogy valaha is beszerezzem, de igazából ez pénztárcakímélés szempontjából tök jó. :) Őt is a végtelenségig tudnám követni, nézni, úgyhogy remélem, sok-sok aktív év áll még előtte (is).



A mostanában kicsit motiválatlan lány szintén nagyon egy hullámhosszon van velem (na jó, inkább én vele). :) Nagyon-nagyon szimpatikus, csupa könnyen beszerezhető terméket mutogat, ráadásul az általam követett videósok közül neki jutott eszébe először megkönnyíteni az informatikában kicsit ügyetlenebb lányok dolgát Hogyan rendeljünk…? sorozatával. Nekem erre nincs szükségem, eligazodom a webshopokban, mégis az egyik legszimpatikusabb húzása ez a néhány videó. Szép, igényes fotóit nagyon szeretem nézegetni, kellemes, lassú beszédét pedig órákig képes vagyok hallgatni. Remélem, hamarosan visszatalál önmagához és elhiszi, hogy nagyon jó az, amit csinál, de ha esetleg mégsem, akkor is a legjobbakat kívánom neki szeretettel! :)


Gabi – gabifrizurai

Bár szeptember óta azt hiszem 2 vagy 3 videója került fel összesen, én még bízom a feltámadásában. Gabi gyerekként kezdte, ráadásul az egyike az első magyar videósoknak. Ahogy cseperedett, úgy lettek mind igényesebbek a videói és az átlagos külsejű lányból szépen lassan gyönyörű fiatal nővé érett. Ő is nagyon szimpatikus és úgy érzem, fiatal kora ellenére is tud nekem újdonságot mondani és tanítani. Remélem, csak a suli miatt van ez az inaktivitás és nyáron új erőre kap majd, mert nagyon sajnálnám, ha nem lenne több videója.


Anna – FollowAnna

A bolondos lányról szerintem mindenki hallott már. Ő tipikusan az a bloggerina, akihez kell egy hangulat, mert nem minden állapotomban vagyok képes befogadni, pedig ő az egyik kedvencem. Gyönyörű arca van, csodaszép sminkeket készít és akkora bohóc! :) Mindig jókedvre derít. Amit még kifejezetten szeretek az az, amikor énekel, mert ha nincs is mindig minden hang tökéletesen a helyén, gyönyörű hangszíne van. Egyébként ő is elérhető, könnyen beszerezhető termékeket mutogat általában és fiatal kora ellenére tök jó meglátásai vannak a világ dolgairól – amennyire ez abban a néhány beszélgetős videójából lejön, amiket készített.


Ditke - E-Ditke

Nemrég kezdte el a videóit gyártani, de máris az egyik kedvencemmé vált. Gyönyörű szép, nagyon hasonlít Reese Witherspoonra, aki az egyik kedvenc színésznőm és annyira cuki hangja van! Nagyon aktív, 2-3 naponta tesz fel új videót és nagyon hamar gyűjti a követőket - nem is csoda. Sajnos nála is sok külföldi termék látható, de azért vannak magyar drogériás kozmetikumai is. Jó egyensúlyban vannak a sminkes, személyes és egyéb videók, eddig mindegyiknek kíváncsian futottam neki. Remélem, nem fog elveszni a kezdeti motiváltsága és kitart emellett a hobbija mellett, mert nagyon tetszik, amit csinál! :)




 
Ő is nagyon régen csinálja már a videókat, de régebben nem tetszett annyira, valahogy igénytelennek éreztem. Aztán elkezdtek egyre jobb minőségűek lenni a videók. Ráadásul rengeteget komolyodott a tartalom is, sokkal több, hasznosabb információt kapunk mostanában. Ő is hihetetlenül aktív, ahányszor ránézek a Youtube fiókjára, mindig van új néznivaló. Sokan bántják őt (talán a legtöbben) 1-2 szépséghiba miatt, de megmondom őszintén: én soha nem nézek se a fogaira, se az arcformájára, mert annyira gyönyörű szemei és szempillái vannak, hogy csak azt bámulom, valahányszor ránézek. Meg egyébként is, kifejezetten jól esik látni, hogy a kevésbé tökéletesből is sokkal többet ki lehet hozni a megfelelő termékekkel, hiszen éppen ez a smink lényege! Tőle egyébként van kedvenc videóm is, ráadásul egy beszélgetős vidi, ahol olyan mértékben szimpatikus, hogy ahányszor végighallgatom a mondókáját, mindig késztetést érzek arra, hogy nagyon megölelgessem. :) Tipikus példája annak, hogy nem szabad előítéletekkel kezdeni egy kapcsolatot, mert amennyire nem csíptem őt 2-3 éve, annál sokkal-sokkal jobban szeretem most. :)



A lány, aki rengeteget fogyott, ráadásul erről mer beszélni és céljának tekinti, hogy segítsen a régi önmagához hasonlóan túlsúlyos lányoknak vékonyabbá válni. Bár engem is érint a „probléma”, én nem emiatt szeretem, sőt ezeket a videóit nem is nézem annyira, mert jól érzem magam így, ahogy vagyok. Mégis jó tudni, hogy ha egyszer olyan elhatározásra jutok, hogy fogynom kellene, akkor van, kihez fordulni segítségért, tanácsokért. Ő is nagyon szép sminkeket csinál, végtelenül szimpatikus, és annyira szép, csengő hangja van, amilyet nagyon ritkán hall az ember. Ráadásként hihetetlenül gyönyörű kék szeme van, soha nem láttam még ennyire kék szemeket! Drukkolok, hogy meglegyenek a cicái, akiket karácsonykor elveszített és neki is minden jót kívánok a továbbiakban! :)
 


A tizedik hely üres – várom a tippeiteket, hogy ki kerüljön ide. Segítsetek megtalálni az új kedvencemet!

Örökkékékazég

5 megjegyzés:

  1. A fent említett bloggerinák közül én is sokat kedvelek. Akit én nem hagynék ki a 10-es listámból, az Eszti, az EhsstySmink vloggerinája (meg blogja is van). Az ő stílusa mondjuk vagy tetszik az embereknek, vagy nem, szerintem nincs olyan, aki közömbös lenne iránta, de nekem nagyon szimpatikus :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem ő nem véletlenül nincs a listámon... Megosztó személyiség, igen, és nyilván nem mondom, h rossz az, amit csinál, de nekem ő nagyon nagyon sok(k). :)

      Törlés
    2. Igen, írtam is, hogy nincs olyan ember, aki közömbös lenne iránta... :D De persze ez így van rendjén, van, aki szereti, van, aki nem, ez a normális. :D Minket sem szerethet mindenki :D Én még nagyon szeretem amúgy Netti (Szütyőblog), Eleni (Azrail), Katy (djKatybeauty) és Reni (Njoythestyle) blogját is :)

      Törlés
  2. Húúú, szépen összefoglaltad a lényeget :) Javarészt én is őket nézem, és én is szintén "Ehsstysminket", Esztit tenném hozzá a listához, nekem a stílusa nagyon bejön, bár az elején furcsa volt, de ő a favorit :D Most hirtelen olyan sok név beugrott, hogy még kiket nézek....Aviana Rahl-t is szeretem, annyira ... őszinte. :) Ill. amit rtál Ditkéről tényleg hasonlít Reese Withersoonra :) Sajnos gabifrizurai-nak nincs sok videója mostanában :/ Persze a suli...meg a felvételi...de akkor majd mi lesz középsuliban :D és utána. :)
    Még Móni szépségvilága jutott eszembe, így utolsóként, én vele úgy vagyok mint te FollowAnnával, valamikor be tudom fogadni, de valamikor nem:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Evit én is nézem, meg Szilvát és Fruzsit is, ill. mostanában a Kialakítós videókat is megnézem. Szerintem Szilva fog bekerülni a 10-esbe, de még nem sikerült teljesen eldöntenem, mert nagyon vetekszenek Evivel a pozícióért. :) :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)