A 10 legszexibb külföldi színész pasi (szerintem) 1. rész



Talán az eddig legmegosztóbb listám lesz, hiszen mindenkinek más az ízlése, a korosztály, ami vonzza őt, meg egyáltalán, a látvány, amit elvárunk egy férfitól. Minden esetre ebben a ronda, esős időben, úgy gondoltam, fel kell dobni a saját hangulatomat is, és persze a tiéteket is! :)


Chris Pine


Antonio Banderas - főleg Zorroként. Nem, nem az álarc miatt. :)
Harrison Ford - nem az a tipikus szép férfi, de a mosolya... *.*
Chace Crawford - a drága, unalmas Nate bőrébe bújt szépség, aki bár karakterével szinte semmit nem tett hozzá az Upper East Side-i élethez, de mindig öröm volt látni őt a képernyőn. :)
George Clooney - még mindig... *.*
Mr. Bass - akarom mondani, Ed Westwick
Kevin Costner - fiatalon, középkorúan és most, 60-hoz közeledve egyaránt :)
Mel Gibson - szigorúan 40 éves koráig bezárólag...
Patrick Swayze. Hozzá muszáj sztorzinom, ugyanis ő volt az első, aki eszembe jutott, de a képkeresésem zokogásba fulladt, majd kikapcsoltam a gépet és hagytam az egészet a fenébe. Egy nap kellett ahhoz, hogy folytatni tudjam a bejegyzés írását. Tudjátok, hogy nézett ő ki a kemo után? Kérlek, ha nem láttatok róla olyan képeket még, és ti is imádjátok őt, akkor ne nézzétek meg! Rá sem lehetett ismerni szegényre. :'(
Heath Ladger - a pasi, aki minden filmjében levett a lábamról. Puszi neki odaföntre! :)




Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Egész jó listát hoztál össze szerintem, annak ellenére, hogy néhányukat nem is ismerem, de első ránézésre nem is rosszak! :) Én hiányolom Keanu Reeves-t, Brad Pittet (akárki akármit mond, szerintem mindig is jól nézett ki), vagy Ben Afflecket.. De egész jól néz ki a Mentalista is (nem tudom, mi a valódi neve), Wentworth Miller, vagy van még pár, akiknek sajnos nem jut eszembe a nevük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is rengetegen eszembe jutottak még, úgyhogy jövő héten lesz egy második része a listának, újabb 10 pasival. Annyit előre elárulok: Brad Pitt nem lesz benne, nekem ő sosem tetszett. :/

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)