Szempillanövesztés gyorsan, olcsón és látványosan!

A CIKK FRISSÜLT 2017. JANUÁR 12-ÉN. IDE KATTINTVA SOKKAL BŐVEBBEN, TÖBB TANÁCCSAL OLVASHATJÁTOK EZT EL.


A csodaszer, amiről ma írni fogok nem más, mint a manapság olyan gyakran emlegetett ricinusolaj. Sokat hallhattuk persze régebben is a nevét, de nekem gyermekkori emlékeimben valami borzalmas dologként él, amit utálnak a gyerekek és a gonosz boszorkák nyomnak le a torkukon. Nagyjából másfél éve, a Mary Poppins musical nézése közben jöttem rá, hogy ebből a filmből rémlett a neve. A színházból hazaérve (és a több napig tartó katarzist nagy nehezen levetkőzve) utánanéztem, mire is jó ez a szer, akkor láttam, hogy hashajtóként használják. Meg is értettem a gyerekek viszolygását. :) Aztán egy Takács Nórás jónő videó visszanézegetős délutánon ráakadtam egy régebbi videóra, melyben Nóri csodaszerként emlegette a „ricit”. Ő a hajára használta pakolásként és azt állította, hogy sokkal több babahaja lett tőle, emellett puhább, fényesebb, könnyebben kezelhető és gyorsabban növő lobonc lett a végeredmény. Azóta készített már kifejezetten szempillanövesztő szérumot is egyébként, aminek szintén a ricinusolaj volt a fő összetevője.

Gyógyszertári ricinusolaj

A hajas videót látva azonnal megtetszett az olaj, és nem sokkal később meg is vettem. Gyógyszertárban lehet hozzájutni, én fél dl-s kiszerelést választottam, nagyjából 200 ft-ért, de ha a hajára használja valaki, akkor érdemes többet vásárolni belőle. Festett hajúaknak nem ajánlott egyébként, emiatt én sem mertem még oda kenni, mert elszínezheti a tincseket. A természetes hajszínnel elvileg nem csinál semmit.

A szemöldökömre és a szempilláimra szoktam használni, előbbire ritkán, 2-3 hetente egyszer, hogy ne érjek el túl dús hatást, de azért az 1-2 lyukat, ami van a szemöldökömben, kitöltsék a szőrszálak. 5-6 alkalmon vagyok túl így és már kisebbek a rések. :) A szempilláimra minden másnap (kivéve, ha elfelejtem) használom. Eleinte fültisztító pálcika segítségével vittem fel a pillákra, de mióta hosszas keresgélés után végre találtam olyan kefét, ami a szempillaspirálokhoz használatos, azzal szoktam felkenni. A szempilláim nagyjából 3 hónap alatt annyit nőttek, hogy alig ismerek magamra! Sajnos előtte nem fotóztam le a szemem közelről, így nem tudok előtte-utána képet mutatni, de higgyétek el, több millimétert nőttek a szálak, ráadásul dúsabb is lett! Ha felfelé nézek, a szemöldökcsontomat karcolják a pilláim, amik régen olyan jelentéktelenek voltak, hogy még több réteggel kifestve sem tudtam drámaibb hatást elérni.

Ilyenek a szempilláim a ricinusolaj használatával.

Részemről csak ajánlani tudom a ricinusolajat. Bár mást nem próbáltam szempillanövesztésre, annyira meg vagyok elégedve vele, hogy azt hiszem, nem is fogok egyéb szérumokkal kísérletezni.


A ricinusolajat a Krémmánián is megtaláljátok, IDE kattintva.



Csomagolás:
Kinézet:
Illat:
Állag:
Azonnali hatás: 0
Hosszútávú hatás:

Könnyű kezelhetőség:

Választék:
 
Ár:

Beszerezhetőség:


Össz.:  9/10


Ti használtatok már ricinusolajat? Hogyan növesztitek a szempilláitokat? Van valamilyen más hatásos szer szerintetek erre a célra?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)