Októberi kedvenceim



E havi kedvenceimet a következő négy kategóriába tudom sorolni: hajra való termékek, sminktermékek, arcápoló termékek és egy egyéb kategória 3 dologgal...


Elsőként a hajra való termékeket mutatom meg. A L’Oréal Elseve NutriGloss Crystal Szépítő samponról és balzsamról egyik kedvenc bloggerinámnál, Herczeg Hajnalkánál hallottam egyik videójában. Valami miatt ő az egyik olyan blogger (a kettőből), akinek bármit elhiszek. Szóval mikor lázas samponkeresésem közepette láttam Hajni videóját, amiben erről beszélt, tudtam, hogy ez kell nekem. És milyen jól tettem, hogy hallgattam rá! :) Mindkét terméknek fantasztikus illata van és tényleg szép ragyogóvá varázsolták a hajam, ahogy a címkén az olvasható. Egyébként ez az első szilikonmentes hajra való termékem, amitől kicsit féltem, mert vastagszálú, dús hajam van, amit egyébként is nehéz kifésülni, ezekről a samponokról pedig sokaktól hallottam, hogy gubancolódik a haj. Valóban nehezebb kicsit fésülni, de hajolajjal, vagy kifésülős spray-jel tökéletesen működik, az eredmény pedig maximálisan kárpótol az apró kellemetlenségért.  A másik két termék az októberi Pixiboxban érkezett hozzám, melyet ITT mutattam be. Ők a Schwarzkopf Professional BC Rose Miracle hajolaja és samponja. Eddig egyszer használtam mindkettőt, a sampont azt hiszem, már csak egyszer fogom tudni, kevés az a 30 ml, ami a mintában található. Az olaj viszont néhány hónapig biztosan kitart majd. Így egy használat után nehéz bármit is írni róla. Az illata használat közben és után is lenyűgöző, a hajam pedig mintha puhább lenne, de mivel épp festettem is a hajam és ilyenkor mindig más állagú, mint más mosásokkor, ezért messzemenő következtetést nem vonnék le. Az olajról biztosan fogok még írni, többszöri használat után.
A sminkek között sok örök (vagy legalábbis 2014-es állandó) kedvencem található néhány újdonsággal kiegészülve. Az arcomra ebben a hónapban is a kedvenc Essence BB krémemet használtam, mely egy Cosmo-hoz csomagolva jutott hozzám kb. 1 évvel ezelőtt. Azóta csak ezt használom és még mindig félig van. Bámulatosan jó termék, fantasztikusan hidratálja a bőröm, emellett szép egységessé varázsolja. Túl nagy fedése nincsen, de korrektorral és púderrel együtt használva nekem tökéletesen elég. Kétféle korrektort használtam a hónapban, az egyik az Avon Colortrend light árnyalatú rúzs alakú terméke, melyjel a bőrhibákat tűntettem el, a másik pedig egy Glamour napos szerzemény: a Manhattan folyékony korrektora 01-es árnyalatban. Ez a szem alatti karikákat hivatott eltüntetni, illetve szemhéjalapként is kitűnően működik. Mindezt Lora kőpúderrel fixáltam ebben a hónapban (is, ahogyan lassan 2 éve mindent), 16-os árnyalatban. Hihetetlen, hogy egy 220 forintos púderről írom ezt, de a nagy márkák termékeit simán veri minőségben. Imádom, soha nem fogok más púderre váltani, ha nem szűnik meg a márka.


 Az arcomat az Alverde pirosítójával tettem ragyogóbbá októberben, méghozzá a 07-es Flamingo árnyalattal. Épp ilyen színe van a bőrömnek, ha természetesen kipirulok, emiatt abszolút nem kelt mű hatást. Ráadásul igazán pigmentált ez a termék, vigyázni is kell vele, hogy ne fessük magunkat bohóc-formára. :)

A szemhéjamra amióta megvettem, csak és kizárólag a Maybelline Color Tattoo-ja került, Metallic Promegranate árnyalatban. Ezt Szandránál (The very style blog) láttam, (ő a másik blogger, akinek bármit elhiszek) és azonnal beleszerettem a színébe. Nem ő az első CT-m, de biztosan nem is az utolsó. Bár ha csak ez a szín létezne, én már azzal tökéletesen elégedett lennék. A csodás burgundi színben arany csillámok találhatók, ezzel különlegessé téve az összhatást. Ehhez én már csak fekete szemceruzát használok a hétköznapokon, ebben a hónapban leggyakrabban a Rose Cosmetics csavarós cerkáját (150 Ft-ért vettem!!). Az utóbbi időben sokat nőtt (erről majd írok később) szempilláimra ebben a hónapban leggyakrabban a Maybelline Volum’ Express The Colossal spirálja került fekete színben, vízálló változatban. Kicsit paranoiás vagyok, emiatt én csak és kizárólag vízálló spirálokat használok. Ezt a terméket lehetetlen leizzadni, lesírni, vagy bárhogyan eltüntetni tiszta vízzel. A Balea kétfázisú sminklemosója is alig birkózik meg vele, ez talán az egyetlen hibája ennek a szempillaspirálnak.

Az utóbbi időben igencsak megszaporodtak a rúzsaim itthon. Nem tudom, minek köszönhető ez, de én, aki sosem kentem semmit a számra egy kis ajakápolón kívül, az utóbbi hetekben meg vagyok őrülve mindenféle ajaktermékért. Ehavi legnagyobb szerelmem a Rimmel Kate Moss kollekciójának 05-ös árnyalatú élénk pink rúzsa. Fantasztikus a színe, ráadásul simán lehet benne enni-inni, 4-5 órán át akkor is tartós marad. Egyetlen esetben nem birkózott meg az étkezéssel, de annak a szaftos hamburgernek kétlem, hogy bármilyen termék is ellenállt volna. :)


Az arcomra az örök kedvenc Nivea Pure&Natural hidratáló nappali arckrém mellett a Glamour napokon végre beszerzésre került éjszakai változatot kentem fel minden nap. A nappali is csodásan hidratál, de amit az éjszakai változat művel a bőrömmel, az valami hihetetlen! Nem okoz mitesszereket, hamar felszívódik, és reggelre olyan pihe-puha a bőröm tőle, amilyen évek óta nem volt semmilyen termék használatától. Az ajkaimat októberben leggyakrabban a Cien Honey&Milk ajakápolójával kenegettem. Mostanra még tökéletes, de télre nem biztos, hogy elég lesz a hidratáló hatása. Meglátjuk majd. A pattanásokra a Balea Soft Clean Anti Pickel gélt használtam, ezt még tesztelem, de az első benyomás pozitív. Sajnos az egyetlen terméket, ami erre a célra nekem tökéletesen bevált, kivonták, így most nagyon keresem az új kedvencet. Ti mit használtok a pattanásokra?


Az egyéb kategóriaba 3 termék került. Egy dezodor, ami a Nivea Pure&Natural Lotus Scent 48 órás védelmet nyújtó terméke. Nagyon finom illata van, tartós is és tökéletesen működik izzadásgátlóként. Hogy kitart-e 48 óráig, azt nem tudom, de mivel az ember minden nap fürdik, erre szerintem nincs is szükség. Kedvencemmé vált a Rimmel Nail Nurse 14 napos kúra, melyről már írtam ITT. Végeztem a kúrával. Nem mondom, hogy betonkeménységűvé váltak a körmeim, de sokkal erősebbek, mint voltak. Az a tervem, hogy alaplakként fogom használni a jövőben, és idővel biztosan fogok még írni róla.


A végére pedig egy bónusz kedvenc, amit nem fogok túlragozni: Kinder csoki. Hagyományos, 8 darabos, tejkrémes. Nyami!


Ti milyen termékeket használtatok legtöbbször ebben a hónapban? Tényleg kíváncsi vagyok, hátha így én is találok új kedvenceket. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)